Program
Duży Marketing dla nieDużych Firm

Dla osób prowadzących firmy, które chcą zbudować solidne fundamenty marketingowe w oparciu o to, co już mają: zadowolonych klientów.

A dodatkowo dostają gęsiej skórki, gdy chcąc działać samodzielnie, słyszą „zrób badania rynkowe”.

Metodami z tego programu pomogłam w ostatnim czasie kilkunastu firmom:

Wszystkich łączyło to, że nie mieli wielkich budżetów i jednocześnie nie wiedzieli od czego zacząć samodzielną pracę nad swoim marketingiem.

To mega frustrujące: codziennie obserwujesz w internecie firmy, które prowadzą w ciekawy sposób swoje social media, klienci ich polecają, a Ty stoisz w miejscu. A może masz wrażenie, że wciąż gonisz króliczka?

Wiem, bo też tam byłam, gdy postanowiłam założyć firmę:

Mając kilkanaście lat doświadczenia w marketingu, pomyślałam, że małe firmy potrzebują strategii marki, więc ja będę im to sprzedawać. Byłam zachwycona swoim pomysłem. I co? Pomyliłam się.

Popadając w samozachwyt, zapomniałam o najważniejszej sprawie: o kliencie!

Szybko zaczęłam wyciągać wnioski z pierwszych spotkań z klientami. Okazało się, że właścicieli małych firm nie interesuje strategia marki, a część z nich nie wie czym ona jest.

Miałam dwa wyjścia:

  1. Zacznę od podstaw edukować rynek, co jest bardzo czasochłonne

Albo

  1. Postaram się lepiej poznać mojego klienta, jego problemy, wyzwania i wtedy będę mogła pokazać swoje usługi jako rozwiazanie tego, co go trapi.

Wybrałam bramkę nr 2 🙂

Zadziałało. Klienci sami zaczęli pytać o moje usługi, a nawet od razu „kiedy możemy zacząć?”.

Może i Ty masz podobnie: tak bardzo skupiasz się na swoich produktach i usługach, że tracisz kontakt z rynkiem, nie zastanawiasz się czy klient je rozumie, czy i kiedy ich potrzebuje. Jeśli to choć trochę o Tobie, to ten Program spadł Ci z nieba.

W Programie Duży Marketing dla nieDużych Firm pokażę Ci jak poukładać swój marketing poprzez zmianę sposobu myślenia o swoich produktach / usługach i klientach.

W Programie zaczynamy od tego, co już masz: Twoich zadowolonych klientów - bo zakładam, że chcesz ich pozyskiwać więcej.

Nie musisz znać się na marketingu, by dołączyć i zacząć skutecznie działać.

Wystarczy, że masz już grono klientów zadowolonych z Twoich produktów / usług i nie obawiasz się z nimi porozmawiać.

Zobacz, co mówią moi klienci:

Świetny kurs, krótko, zwięźle i na temat. Wyjaśnione nam "malutkim" w prostych słowach. Nie jestem dużą firmą, nie rozumiem dużego marketingu. Beata pokazała to w przejrzysty sposób. Była też przestrzeń dla każdego uczestnika tak, żeby przedstawił swój case i przegadał go w grupie. A to duża wartość dla małego przedsiębiorcy. Beata ma dar do mówienia o wielkich rzeczach w przystępnych słowach. Serdecznie polecam.

Marta Lewandowska, Company Owner - ART Lingo

Polecam ten kurs każdemu, kto chce [precyzyjniej] określić swoje Persony Zakupowe, kto pragnie podnieść swoje umiejętności marketingowe i zbudować lepszą relację z klientami. Jeśli zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować silniejszą relację z klientami, to GORĄCO polecam.

Marek Stryjkowski, Partner Biznesowy, Nu Skin

Działamy na żywym organizmie, czyli wiedzy pochodzącej od Twoich zadowolonych klientów, dzięki czemu dowiesz się:

Program to cotygodniowe, grupowe spotkania online, podczas których dostajesz ode mnie:

Porcję wiedzy
Zadanie do wykonania
Możliwość zadawania pytań; przegadania swojego przypadku.

To nie jest kolejny wielogodzinny kurs, który przytłacza swoim rozmiarem, bo niby jak masz wygospodarować 7, 8, 9 godzin na samo obejrzenie go? A potem jeszcze to wdrożyć.

Właściciele małych firm i osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą potrzebują wsparcia marketingowego, które jest

Program składa się z 3 modułów:

KLIENT

Dowiesz się:
- Jak kupuje klient czyli czym jest proces zakupowy?
- Dlaczego klienta nie interesuje co sprzedajesz?
- Którzy klienci przyniosą Ci największe zyski?
- Jak porozmawiać ze swoimi klientami, by wykorzystać te informacje w swoim marketingu?

PRODUKT / USŁUGA
A MARKA

Dowiesz się:
- Jak dopasować swój produkt do klienta?
Gdzie pokazać produkt / usługę, by trafić do klienta?
- Jak zacząć budować markę?
- USP, RTB, Archetyp i inne trudne pojęcia marketingowe - po co Ci to?

KOMUNIKACJA

Dowiesz się:
- Jak i gdzie być w internecie: Insta, FB, Linkedin, YouTube? Tu jest tylko jedna właściwa odpowiedź!
- Jakich treści chce Twój klient?
- Jak połączyć publikowane treści w internecie, by prowadzić klienta za rękę aż do zakupu?

Dzielę się z Tobą tą wiedzą, bo wiem, że działa
- przetestowałam na sobie i na swoich klientach.

„Beata jest osobą godną najwyższego zaufania. Wiedza, skrupulatność i metodyczność Jej pracy daje pewność osiągnięcia wybitnych rezultatów. To godna polecenia profesjonalistka mająca pełen ogląd od ogółu do szczegółu. Jej profesjonalizm jest odzwierciedlony również w bardzo kulturalnych i przyjacielskich kontaktach, co gwarantuje przyjemną, merytoryczną współpracę na najwyższym poziomie. Beata jest pasjonatką praktycznego marketingu czyli takiego który ma przynosić konkretne, wymierne i pozytywne rezultaty, a nie tylko sztukę dla sztuki. Dlatego szczerze rekomenduję Beatę jako osobę godną współpracy z gwarancją pozytywnych efektów.”​

Program to 4 spotkania online na żywo w miesiącu.

Płacisz jak za Netflix

co miesiąc tyle samo i zostajesz tak długo jak potrzebujesz.

Dla tych, którzy chcą pracować w swoim tempie, pojawią się lekcje video, po obejrzeniu których i tak możesz wpaść na spotkanie live, by zapytać czy dobrze coś rozumiesz.

W programie otrzymasz:

Szkolenie i pomoc na żywo

Materiały video

Dostęp do społeczności przedsiębiorców

Gwarancję ceny na zawsze

EKSTRA

masz gwarancję ceny na zawsze

Gwarantuję, że cena miesięcznej opłaty, którą zapłacisz po raz pierwszy nie wzrośnie tak długo jak długo pozostaniesz w Programie.

Takie Programy zwykle kosztują po kilka tysięcy złotych.

Tyle nie zapłacisz: 2000 pln

Moje indywidualne wsparcie to 500 pln / h.

Tyle też nie zapłacisz: 500 pln

Program Duży Marketing dla nieDużych Firm 

to inwestycja 

Stać Cię na to, by nadal nie zajmować się marketingiem swojej firmy?

Nazywam się Beata Kocięba

i jestem praktykiem marketingu, z 15 letnim doświadczeniem.

Dlaczego uczę marketingu?

Chcę dzielić się wiedzą o tym, jak budować przewagę konkurencyjną firmy ze skutecznością charakterystyczną dla dużych marek. Uczę, jak tworzyć fundamenty marketingu w małej firmie – od rozpoznania potrzeb klientów i odkrycia wyróżników marki po dobranie narzędzi do jej promocji. Wszystko po to, by nie konkurować o klientów ceną.

W biznesie i w życiu stawiam na komunikację, transparentność i etykę. Bazuję tylko na skutecznych i przystępnych rozwiązaniach, które uda Ci się wdrożyć samodzielnie w swojej firmie.