Produkt obroni się sam?

Produkt broni się sam?– My nie potrzebujemy pozycjonowania produktu ani strategii marki. Nasz produkt obroni się sam – powiedział Pan Andrzej, właściciel nieDużej firmy, tuż przed spotkaniem z kupcem sieci handlowej.

Ze strony sieci handlowej padły pytania o USP (unique selling point); o wyróżniki marki i produktu, o wartość jaką ma on dla klienta…
Oprócz podkreślenia wysokiej jakości i innowacyjności, Pan Andrzej nie miał zbyt wielu argumentów…

Dla właścicieli nieDużych firm, mających ambicje, by ich produkty pojawiły się w sieci handlowej, spotkanie z kupcem może być jak spotkanie z buldożerem 🙂

Warto się do tego przygotować, odrabiając wcześniej pracę domową opracowując pozycjonowanie marki, produktu. Dzięki temu będziesz mieć argumenty na temat wartości jaką ma Twój produkt dla klientów, jak chcesz im o tym opowiedzieć i dlaczego powinien znaleźć się na półce 🎯

Z moimi klientami pracuję nad pozycjonowaniem zarówno ich marek jak i produktów. Czy to jest łatwe? Nie zawsze 🙂 bo wymaga przede wszystkim zmiany z myślenia „ja i mój produkt” na „klient” i co on z tego będzie miał. Moi klienci jednak zgodnie twierdzą, że to jedyna droga, by móc się wyróżnić na tak konkurencyjnym rynku.

Dodaj komentarz