Zarządzając nieDużą firmą, pewnie nie raz zastanawiałeś_aś się czego chcą Twoi klienci. Zadajesz sobie to pytanie, gdy sprzedaż nie idzie zgodnie z planem ❓
Nachodzi Cię czasem myśl „co robię nie tak” ❓ Co jest nie tak z moim produktem lub usługą, że ludzie nie chcą kupować, a może zatrudniam nieskutecznych handlowców ❓
Zmienia się rynek, zmieniają się też oczekiwania klientów. Klienci mają tak duży wybór, że coraz częściej szukają raczej pozytywnych doświadczeń niż samych produktów czy usług.
Co to oznacza dla nieDużych firm ❓
To, że trzeba będzie zmierzyć się z takim (na przykład) oczekiwaniami klientów:
👌 pomożesz nam spojrzeć na problemy w inny sposób
👌 pomożesz nam rozważyć wszystkie możliwe podejścia
👌 będziesz dzielić się nowymi pomysłami, wskazówkami i narzędziami
👌 nauczysz nas o trendach, które będą miały wpływ na nasz biznes w przyszłości
👌 będziesz bardziej konsultantem niż sprzedawcą
Moi klienci już na pierwszym spotkaniu otrzymują dużą dawkę informacji i wiem, że to, między innymi cenią sobie we współpracy ze mną. Dzieląc się swoim doświadczeniem i wiedzą, pokazuję że tak również mogą działać ze swoimi klientami.